نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

کوهیان:هیچ تیمی از قبل بازنده نیست|با تمرکز بهتر در نیمه دوم سپاهان را شکست دادیم

  • کد خبر: ۱۰۲۲۰۰
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کوهیان:هیچ تیمی از قبل بازنده نیست|با تمرکز بهتر در نیمه دوم سپاهان را شکست دادیم
تیم بسکتبال ذوب آهن دربی اصفهان را با نتیجه ۸۴ بر ۶۱ از سپاهان برد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از پیروزی بر سپاهان گفت: به نظرم بازی‌های لیگ به صورتی شده که همه تیم‌ها خوب بازی می‌کنند و برنده در روند بازی مشخص می‌شود و هیچ تیمی از قبل بازنده نمی‌آید. تیم مقابل ما هم خیلی خوب شروع کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.
او در ادامه گفت: بازی مقابل سپاهان مقداری بالا و پائین داشت و ما در نیمه دوم کمی تمرکزمان بهتر شد و خدارا شکر توانستیم بازی را ببریم.
کوهیان درباره مرحله پلی آف هم گفت: برای پلی آف آماده می‌شویم و به هر حال بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و باید ببینیم آنجا چه اتفاقاتی برای مان رقم می‌خورد. بچه‌های ما واقعا تلاش می‌کنند و من از آن‌ها راضی هستم. ما از بازی‌هایی که انجام می‌دهیم لذت می‌بریم.
سرمربی ذوب آهن درباره نیمکت این تیم هم گفت: بچه‌های روی نیمکت هم جوان هستند و خوب می‌جنگند، تمرکز خوبی دارند و در زمین هم تمام تلاش شان را می‌کنند تا بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->